Nunta “2 in 1” este nunta combinata cu un alt eveniment, de cele mai multe ori o zi de nastere sau un botez. Daca in cazul botezului pot sa inteleg (detaliez imediat si de ce), sa combini intentionat ziua de nastere cu nunta… e (printre altele) ca si cand vrei sa fii sigur ca nu uiti cand e. Am zis intentionat pentru ca se poate si sa nu gasiti alta zi libera la restaurant.

Trebuie sa recunosc ca am tot amanat subiectul cat de mult am putut pentru a afla cat mai bine ce presupune inainte sa-mi dau cu parerea. Nu de alta, dar cazurile pe care le stiam nu erau neaparat cele mai bune exemple si incepusem sa imi formez o parere negativa, usor nefondata si distorsionata. In sensul ca, pana acum cateva luni, mai toti cei pe care ii stiam in situatia asta au vrut sa isi maximizeze castigurile – banii cu care raman dupa eveniment.

Recent am inteles si cat de putin timp liber au proaspetele mamici; si cam tot ce le ramane pe langa job si restul obligatiilor este dedicat celui mic. Stim deja si cat dureaza planificarea unei nunti si daca e sa le punem cap la cap, cam da cu virgula. Si asta mai ales daca un cuplu se hotaraste in sarcina; adunati lista de lucruri de pregatit pentru fiecare eveniment, incertitudinea marimii rochiei de mireasa si va puteti da seama cum de cei mai multi aleg sa le combine.

Daca va decideti sa imbinati nunta cu botezul, trebuie sa va rezervati mai mult timp la biserica, sa alegeti tematica si decorul evenimentului astfel incat sa combine ambele ocazii fericite, sa gasiti fotografi si videografi capabili de ambele si sa invatati dansul mirilor in ultima clipa. Nici nu mai spun de toate aranjamentele necesare pentru un bebelus.